CRG KT4 a HERON


Společnost CRG SpA homologuje v novém období 13 podvozků, nicméně pod samotnou značkou CRG jsou homologovány podvozky dva – KT4 a HERON. Pojďme se nyní na ně podívat zblízka a podrobně si je představit. Oba dva modely budou doplňovat úspěšný model KT2 v bezpřevodovkových kategoriích – OK, X30, ROK Cup, Rotax. HERON je pak k dispozici i ve variantě KZ.

 

 

HERON

Podvozek HERON má matný černý rám z trubek o průměru 30 mm. Tvar tohoto rámu je ovšem speciální. Podélná trubka, která začíná u předního kola nejde, jako tradičně, až do zadu, ale za nádrží se ohýbá a směřuje ke druhému přednímu kolu. Na ní pak je navařena zadní část rámu. Tento rám je tedy vyroben ze dvou částí, což umožňuje využít jiný materiál vpředu a jiný vzadu. V CRG toto není novinkou, již v roce 1999 existoval podvozek HERON a Danilo Rossi se na něm stal Mistrem Světa. Novodobý HERON je vhodný především pro  kategorie bez převodovky – OK, Rotax, X30, Rok, ale je dostupný i ve verzi pro KZ. Nastavení tohoto podvozku je možné doladit zadní osou a pak také geometrií přední osy, kde nastavení je velmi jednoduché a precizní díky exkluzivnímu systému Sniper. Tento podvozek je vybaven nejnovějším brzdovým systémem působícím pouze na zadní osu, který nese označení Ven11DD, kde jsou k dispozici dle zvolené varianty podvozku dva průměry brzdového kotouče – 192 mm nebo 180 mm. K dispozici je také varianta s brzdovým systémem Ven 11KZ působíci i na přední kola, nebo varianta vybavená systémem Ven10, který zahrnuje samostatný okruh působící na přední kola, ovládaný pod volantem – vzadu pak brzdí kotouč o průměru 189 mm. Podvozek je vybaven karosérií New Age 3, zadním nárazníkem KG a polepy 2018.

TECHNICKÉ SPECIFIKACE
HOMOLOGAČNÍ LIST

 

KT4

Podvozek KT4 má matný černý rám z podélných trubek o průměru 32 mm a z příčných trubek o průměru 30 mm. Je vhodný zejména pro kategorie bez převodovky – OK, Rotax, X30, Rok. Referencí na kvalitu tohoto podvozku je pak výsledková listina z Mistrovství Světa OK v roce 2016. Nejen získaný titul Pedra Hiltbranda, ale další 4 jezdci na podvozku CRG Black Star(homologační předchůdce KT4), respektive Zanardi KZ2, což je  koncernový sourozenec, v první šestce finálového pořadí. Tvar a samotné kouzlo tohoto podvozku je pak dílem úspěšného konstruktéra a managera Dina Chiesy, který do světa motorsportu přivedl nejen Lewise Hamiltona, Nica Rosberga či Nycka DeVriese. Nastavení tohoto podvozku je možné doladit zadní osou a pak také geometrií přední osy, kde nastavení je velmi jednoduché a precizní díky exkluzivnímu systému Sniper. Tento podvozek je vybaven nejnovějším brzdovým systémem působícím pouze na zadní osu, který nese označení Ven11DD, kde jsou k dispozici dle zvolené varianty podvozku dva průměry brzdového kotouče – 192 mm nebo 180 mm. K dispozici je také varianta s brzdovým systémem Ven10, který zahrnuje samostatný okruh působící na přední kola, ovládaný pod volantem – vzadu pak brzdí kotouč o průměru 189 mm.  Podvozek je vybaven karosérií New Age 3, zadním nárazníkem KG a polepy 2018.

TECHNICKÉ SPECIFIKACE
HOMOLOGAČNÍ LIST

 

CRG TEAM OKKART

Jiří Kočka OKKART Servis
Straky 29
417 71 Zabrušany

KONTAKT


Kalendář závodů


Partneři









a další